Nous canals de Telegram

Tal i com us vam anunciar a les reunions d’inici de curs, per qüestió d’organització, ens distribuirem en tres equips. Cadascun tindrà un nou canal de Telegram. Aquest servirà per a poder-vos fer arribar les circulars sense haver de malgastar paper, i assegurant-nos que us arriba la informació directament. Per a la comunicació més particular utilitzarem el correu electrònic.

Un cop us hagueu descarregat l’aplicació TELEGRAM al mòbil, podeu cercar els canals públics de les classes dels vostres fills/es. O clicar als enllaços.

P3, P4, P5. PETITS. escolavinyolspetits

1r, 2n, 3r. MITJANS. escolavinyolsmitjans

4t, 5è, 6è. GRANS. escolavinyolsgrans

Esperem que pugueu subscriure-us als nous canals que us interessin el més aviat possible.

Eliminarem els canals del curs passat. Moltes gràcies!!!!