NOMS DE LES CLASSES

Hola a tots/es,

Aquest curs, els nens i nenes de l’escola hem escollit un nom d’animal autòcton per a la nostra classe. A la Comunitat de Mitjans hem escollit el nom d’un rèptil o amfibi.

Primer, vam fer un llistat d’aquests animals i després vam votar el que volíem que ens representés. Hem aprofitat per conèixer les característiques dels animals vertebrats i invertebrats i els grups que els conformen.

Els alumnes de primer van escollir les tortugues, els de segon, les granotes i els de tercer, els dragons. Aquests dies hem après de què s’alimenten, les parts del seu cos, el seu hàbitat, el cicle de vida, com neixen… També hem pogut observar animals vius que han portat alguns companys/es a la classe i els hem conegut de ben a prop.

Hem decorat les portes de les classes amb els animals que hem escollit i ens han quedat xulíssimes. Mireu, mireu les fotografies.

Ens ha agradat molt aprendre com són i com viuen aquests animals.

La Comunitat de Mitjans