LA VOLTA AL MÓN

El passat 9 de gener l’alumnat de primer, segon i tercer vam rebre una inesperada carta del Nyolet. Vam anar tots al gimnàs i vam llegir el què posava a la carta. El Nyolet aviat començava un llarg viatge que el durà a diferents parts del món. Ens invitava a acompanyar-lo.

Abans de començar el viatge ens va demanar una missió molt important: descobrir quins són els sis continents de la Terra. Ens va donar el seu correu electrònic per enviar-li la resposta.

Cada classe vam investigar els noms dels continents i li vam enviar la resposta.

Ell ens va passar a través del correu electrònic el passaport per a cadascú de nosaltres.

A partir d’aquí hem anat investigant informació de països, la seva capital, bandera, la seva llengua, monuments…

Ens agrada molt aquest projecte!

Alumnat de la comunitat de mitjans!