Festa de final de curs

Ahir vam celebrar l’últim dia de curs.

De bon matí ens vam reunir tots; alumnes, familiars i mestres, al gimnàs de l’escola. Vam gaudir de l’espectacle “Queviures” de la companyia “De Parranda”. Durant una bona estona el nostre gimnàs es va convertir en una botiga de queviures amb dos botiguers la mar de simpàtics que ens van fer riure, cantar i ballar amb les seves històries i cançons. Va ser un espectacle molt divertit i vam gaudir molt.

En acabar l’espectacle, els nens i nenes de sisè ens van sorprendre amb un ball que havien preparat i havien coreografiat ells mateixos. I que bé que ho van fer!  😎

Després, a mode de comiat, van fer uns parlaments que ens van fer emocionar. Van parlar de què representava l’escola per a ells, el record dels mestres i alguna anècdota que havien viscut al llarg de tots aquests anys que han passat per la nostra escola.

Com cada any, no podia faltar el vídeo que la tutora els havia preparat amb imatges dels anys que han estat a l’escola. Com han crescut!

Les famílies dels alumnes de sisè  van obsequiar-nos una auca molt bonica sobre el pas dels nens per l’escola. Quin goig que farà un cop penjada. Gràcies!

No podia faltar l’himne de l’escola Santa Caterina per tancar un acte ple d’emocions.

Als alumnes de sisè els desitgem un futur prometedor i sort en aquesta nova etapa que encetaran aviat.

A la resta de nens i nenes de l’escola, pares, mares i famílies, us desitgem que gaudiu d’un estiu magnífic!

Ens veiem al setembre!  😉

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *