EXCURSIÓ AL ZOO

El passat 27 d’octubre els i les alumnes de primer, segon i quart vam anar d’excursió al Zoo de Barcelona. Quan vam arribar vam esmorzar perquè teniem molta gana i després vam anar a observar animals invertebrats. N’hi havia moltíssims! Papallones, formigues, una panerola gegant, escarabats, cucs… I fins i tot hi havia alguns animals camuflats que ens van costar de veure. Per exemple, insectes bastó.

També vam poder veure diferents exemplars d’aus tropicals que ens van encantar, com els guacamais i calaons. Tenien unes plomes de colors molt vius i uns becs molt llargs.

A continuació, vam fer un taller amb una monitora del parc. Els nens i nenes de primer i segon vam realitzar un recorregut pel zoo i la monitora ens va explicar una pila d’informació i curiositats dels animals que anàvem veient. Vam veure suricates, elefants, rinoceronts, tortugues gegants, pingüins, lleons marins, llops, cocodrils, flamencs, girafes, mones i micos, ximpanzés, lleons i lleones…

Els alumnes de quart, després de fer un recorregut pel zoo, vam fer un taller d’animals autòctons. Vam aprendre a identificar-los a partir de l’ecosistema on viuen, la seva classificació i amb restes d’excrements i ossos.

Finalment, vam dinar, ens vam acomiadar dels animals i vam pujar a l’autocar per tornar a l’escola. Ens ho vam passar pipa!