Ens fem grans!

Divendres passat els i les alumnes de Cicle Superior vam rebre una visita molt especial. Un antic alumne de l’escola , en Jordi Garcia Tremosa, ens va venir a presentar el seu treball de recerca de 2n de Batxillerat.

Vam estar molt atents perquè ens va explicar en què consistia el Batxillerat i aquest treball, i en com ens hem d’esforçar per aconseguir els nostres propòsits. El seu va ser fer un braç mecanitzat que ens va ensenyar com funciona i que li ha donat una nota molt alta en aquest treball. Felicitats Jordi!

Alumnes de Cicle Superior