CONCURS CATERÍ DE LECTURA

Durant la setmana passada l’alumnat de 4t, 5è i 6è van participar en el ‘Concurs caterí de lectura en veu alta’ de la nostra escola. Aquest concurs funciona de la següent manera: cada curs té un conte, que es reparteix per fragments entre tots els nens i nenes de la classe. A casa s’han de preparar la lectura d’aquest fragment i després llegir-lo a l’escola davant dels nens i nenes de la resta d’altres classes. Per a fer-ho bé s’han de preparar l’entonació, la puntuació, la pronúncia, la vocalització, el to de veu, la postura…

Els títols dels contes han estat els següents: “El cagarro esgronal” a 6è, “L’Alí i la perla meravellosa” a 5è i “Adéu rodetes” a 4t.

D’entre tots els participants hem votat uns finalistes, de la classe de 4t n’hem votat quatre, de classe de 5è n’hem votat dos i de la classe de 6è, dos més.

Aquest dilluns al matí hem celebrat la Gran final del ‘Concurs caterí de lectura en veu alta!, on vam assistir tots els nens i nenes de la classe. Va ser molt emocionant! Les guanyadores han estat la Bruna de 5è i la Montsant de 4t.

A tots els finalistes els van donar un regal, que era un llibre, i a les guanyadores, els en van donar dos.

Aquestes dues nenes aniran al ‘Certament de Lectura en Veu Alta’ de Reus, on hi participaran nens i nenes d’altres escoles. Si guanyen aquest concurs, aniran al concurs de Tarragona i, si guanyen també aquest, aniran a la final de Catalunya, que serà a Barcelona.

Confiem en què la Bruna i la Montsant arribin el més lluny possible. Visca l’Escola Santa Caterina!

Les Il·lustracions