Assemblea del tercer trimestre

El passat dimarts dia 20 de maig, tots els alumnes i mestres de l’escola vam fer l’Assemblea trimestral. Els temes a tractar era l’ús dels lavabos i les Sortides. A més, els nens i nenes de sisè ens van fer una representació del 1.714.

Els acords als quals es va arribar va ser la valoració positiva d’entrar als lavabos del passadís a l’hora de pati i que no pot ser que els alumnes no vagin al bany en tot el matí. Els delegats de classe recordaran cada dia que s’hi ha d’anar abans de sortir al pati.

Les sortides i excursions que s’han anat fent al llarg del curs han agradat molt!Els alumnes de quart proposen fer més excursions de caminar i fer jocs d’orientació.

Vam felicitar als alumnes de sisè per la representació! A continuació en teniu un resum amb un recull de fotografies.

En general, fem una valoració molt positiva del que ha estat el curs 2.013-2.014!