Assemblea

Avui abans del pati ens hem reunit mestres i alumnes al gimnàs i hem fet una assemblea.

Els delegats de cada classe com sempre han exposat els temes que prèviament s’havien tractat a les tutories.

Els punts de l’ordre del dia han estat els següents:

1. Ordre en les entrades i sortides de l’escola.

2. Els jocs del pati.

3. Torn obert de paraules on s’ha proposat per part d’alguna classe la compra d’alguns títols en concret per a la biblioteca de l’escola i algun joc per al pati. També s’ha demanat tenir més cura de mantenir els lavabos nets així com altres espais comuns. Els de sisè han explicat que s’han inventat un joc anomenat “Pilota caçadora” i han animat a la resta de classes a inventar-se’n un també.

En la propera reunió dels delegats amb l’equip directiu s’escoltarà amb deteniment les propostes dels alumnes de cara a arribar a acords en ferm.

😆