Nom de l'autor: admin

Sortida a Montblanc

Els alumnes d’educació infantil i cicle inicial de primària han anat avui a Montblanc a visitar les muralles i a entrar en el món màgic de dracs, princeses i llibres. Hem vist un curtmetratge de la llegenda fet per actors de Montblanc, hem passegat pel camí de ronda i hem vist un espectacle de malabars […]

Sortida a Montblanc Llegeix més »

Plantada de ceps

El divendres dia 8 d’abril, els i les alumnes de l’escola van fer una plantada de ceps juntament amb els nens i nenes de la llar d’infants, en un espai del poble. Aquesta activitat promoguda pel claustre de mestres i per la Regidoria de Medi Ambient de l’ Ajuntament de Vinyols i els Arcs, pretén lligar l’

Plantada de ceps Llegeix més »

ZAQUIZAMÍ

Avui els alumnes de p5, p4 i p3 hem anat d’excursió al Teatre del Casal de Riudoms a veure un espectacle de dansa que es diu “Zaquizamí”. Ens ha agradat molt! Olaya: “M’ha agradat quan obrien el llibre màgic i quan el nen ha fet la roda” Sofia: “M’han agradat els cocodrils” Mia: “M’han agradat

ZAQUIZAMÍ Llegeix més »

Assemblea d’alumnes

Avui aquest matí hem fet una nova assemblea amb tots els nens i nenes de l’escola. El tema principal han estat els esmorzars saludables. Durant aquesta setmana hem anat fixant-nos amb el que hem portat per esmorzar i hem fet una reflexió. Tots i totes ens hem compromès a portar menys brioxeria i dolços i

Assemblea d’alumnes Llegeix més »

Anem a buscar el tió

Aquest any el tió acabava d’arribar, així que l’AMPA va organitzar la sortida per anar a buscar el tió. Ens ho vam passar molt bé seguint un rastre de pells de mandarina. Finalment vam trobar el tió a l’altre costat de la riera. Ara toca engreixar-lo i sobretot PORTAR-NOS MOLT BÉ! BENVINGUT A L’ESCOLA TIÓ!

Anem a buscar el tió Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut