SECRETS DE L’HORT AMB LA BRUNA

Us volem explicar l’activitat que vam fer el dimarts 28 d’octubre amb una convidada especial.

Aprofitant que estem fent el projecte de les tomaqueres a 1r i el projecte dels calçots a 2n, va venir una exalumna de l’escola, la Bruna, a explicar-nos més informació sobre aquests aliments perquè ella té un hort a casa i la seva família és pagesa.

Ens va explicar el creixement dels calçots, va portar una planta petita de calçot i ens va dir que els calçots també es poden cuinar arrebossats.

També ens va ensenyar que hi ha diferents varietats de tomàquets i en va portar alguns a la classe per veure com són. Ens van sorprendre el tomàquet pera i el tomàquet blau.

Vam aprendre moltes coses del calçot i les tomaqueres. Ens va encantar que vingués la Bruna a explicar-nos informació sobre aquests productes de km0.

La classe de 1r i 2n

Desplaça cap amunt
Ves al contingut