PROJECTE PATIS

Com a escola, volem millorar el nostre centre i un dels espais que cal remodelar són els patis.

En aquests moments, considerem que el pati d’Educació Infantil està en mal estat, i per tant és urgent fer-hi una transformació, tot donant-li un nou enfocament, amb l’objectiu de convertir-lo en un espai més natural i educatiu. Aquest curs s’iniciarà la remodelació del pati d’Infantil i més endavant del pati de  Primària.

Per fer-ho possible, volem crear espais d’intimitat, moviment, relaxació, de conversa, de jocs i experiències on el temps dels infants és respectat. Un jardí pot esdevenir un espai natural que convida a fer-hi vida, on es fan visibles experiències que creen lligams i que fa possible la cohesió social.

Per poder-vos informar millor, organitzarem una xerrada informativa el dijous 5 de març a les 16:30h, on convidarem a Inara Hasanova, arquitecta i paisatgista, que ens explicarà la importància d’aquest canvi en els patis escolars.

Ens agradaria que assistíssiu a aquesta xerrada, ja que sou part important de l’escola i els vostres fills i filles en gaudiran.

L’AMPA ens ofereix monitoratge pels alumnes i posteriorment un berenar.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *