MILLORES PATI PRIMÀRIA

Aquest curs ens hem proposat fer millores al pati de primària. Per implicar a l’alumnat, s’ha fet primer una auditoria amb els delegats/des verds/es i hem vist el que ja tenim i les noves propostes. S’ ha donat la possibilitat a la resta de l’alumnat de primària de fer aportacions.

Després de l’auditoria, es va fer una reunió de delegats/des verds/es i vam ordenar totes les propostes, amb els/les de quart i cinquè es va fer un PowerPoint.

Es va buscar un dia per fer claustre i se’ns va presentar a tots els docents el PowerPoint que van confeccionar. Els i les delegats/ds de quart i cinquè van saber explicar-ho molt bé. Vam votar les propostes i ara cal que estudiem quines són viables i començar tan aviat com es pugui a fer les Millores al pati de Primària.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *