MILLOREM ELS ESPAIS DE JOC DELS PATIS DE L’ESCOLA

Amb l’objectiu de millorar els espais de joc dels patis d’Educació infantil i primària, l’escola ha encarregat la construcció de dos sorrals a la zona d’esbarjo dels alumnes d’I3 i d’I4-I5 i, la col·locació d’una estructura de troncs a la sureda pels alumnes de primària.

Els sorrals del pati d’Educació infantil (2.413,95€) s’han pogut construir gràcies a les aportacions de les famílies associades a l’AFA i la Secretaria del centre, a parts iguals.
L’estructura de troncs (3.748,58€) s’ha pogut col·locar a la sureda gràcies a les aportacions de les famílies a través de les Rifes de les paneres de Nadal dels anys 2021 (502€) i 2022 (617€) i la
Secretaria del centre (2.629,58€).

Les aportacions econòmiques de les famílies ens ajuden a millorar les instal·lacions del centre. Moltes gràcies!