RODAJOC GIRONÈS SUD. 3r NIVELL

Dijous 18 a la zona esportiva de Llagostera, els nens i nenes de 3r nivell van participar de novena edició del Rodajoc del Gironès Sud. Van participar 10 escoles i un total de 399 alumnes.

El projecte Rodajoc pretén la recuperació de diferents jocs com a font d’intercanvi cultural. Intenta que la pluralitat ens enriqueixi, que les diferències no ens separin sinó que ens apropin a través del coneixement dels altres. El joc és una eina que ens ajuda a aconseguir el nostre objectiu de comprendre i respectar les diferents cultures en les quals es troba immersa la societat.
Un treball basat en el coneixement de la cultura de joc dels pobles dels 5 continents amb la intenció de fer ciutadans més justos i respectuosos amb les cultures que formen la nostra societat

Us deixem l’enllaç al recull de fotos del Rodajoc del Consell Esportiu del Gironès.