GUANYADORS CONCURS LITERARI DE SANT JORDI I CONCURS DE PUNTS DE LLIBRE

Des de l’escola Puig de les Cadiretes volem felicitar als diferents alumnes de l’escola que han guanyat el XXIXè Concurs Literari Sant Jordi i el XXIIIè Concurs de punts de llibre, organitzats per l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de Llagostera i la Biblioteca Julià Cutiller.

Categoria Infantil

S’han presentat un total de 441 treballs.

– Premi de la categoria infantil A en l’especialitat de conte il·lustrat del XXIX Concurs Literari Sant Jordi 2024 a Isona Castilla Collell amb l’obra Mirar i no menjar?

– Premi de la categoria infantil C en l’especialitat de conte del XXIX Concurs Literari Sant Jordi 2024 a Edna Mas Labarta amb l’obra Magdalenes de contes.

– Premi de la categoria infantil C en l’especialitat de poesia del XXIX Concurs Literari Sant Jordi 2024 a Gustavo Nogueira de Azevedo amb l’obra L’amor de mare.

Concurs de Punts de Llibre

Del Concurs de punts de llibre hi ha hagut 531 participants. Els guardonats reben un trimestre de formació a l’Escola d’Art Pere Mayol, un lot de llibres i s’han editat 600 unitats de cada punt de llibre guanyador.

– El premi de la categoria A és per a Ingi Briceño Domínguez

– El premi de la categoria B és per a Mar Richart Basart