CELEBRACIÓ FASE FINAL DE CENTRE CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Dimarts, 5 de desembre de 2017, l’escola celebrava la Fase final de centre del Certamen de Lectura en Veu Alta, organitzat pel Departament d’Ensenyament com a activitat per impulsar la lectura als centres educatius de Catalunya. Enguany se celebra la 14a edició a nivell del territori.

L’escola Puig de les Cadiretes organitza per quarta vegada la Fase final de centre del Certamen de Lectura en Veu Alta, amb la finalitat d’escollir l’alumne/a de 4t curs i de cicle superior amb un nivell de fluïdesa lectora excel·lent que representaran la nostra escola a la Fase comarcal del Certamen, prevista de celebrar a partir del mes de març a Girona.

Prèviament a la Fase de centre, l’escola organitza una Fase d’aula amb una alta participació de nens i nenes de 4t, 5è i 6è nivell, amb la finalitat de seleccionar els alumnes que mostren una fluïdesa lectora notable, els quals participen a la Fase final de centre per escollir els nostres representants a la Fase comarcal.

Els alumnes finalistes són els següents:

• 4t nivell:
  • TITULAR: Mariona París Capdevila
  • SUPLENT: Nil Mas Labarta
  • Cicle superior:
  • TITULAR: Carla Cumí López
  • SUPLENT: Adrià Rovira Rissech

Moltes felicitats als quatre alumnes seleccionats! De ben segur que representaran l’escola de forma excel·lent!