PREINSCRIPCIO CURS 2023-24

Benvolgudes famílies,

Us informem que el període de  la preinscripció per al curs 2023-2024 de l’alumnat de Segon cicle d’Educació Infantil, Primària és del 6 al 20 de març.

Sol·licitud electrònica amb identificació digital

• IdCat mòbil
  • Dnie
  • Certificat digital

Sol·licitud en suport informàtic

Sense identificació digital

(cal escanejar o fotografiar la documentació)

👉Atenció al fer la preinscripció

En l’apartat del domicili, cal marcar “Zona educativa” si esteu empadronats a Llagostera per tenir els 30 punts.

L’idalu és el número d’indentificació de l’alumne al RALC. Si actualment va a una llar d’infants us el donaran allà i us serà més fàcil fer la preinscripció.

També podeu consultar el RALC/IDALU online amb l’idCAT o certificat digital. Si no va a cap llar d’infants ja es crearà automàticament al finalitzar la preinscripció.

La persona sol·licitant SEMPRE és l’alumne/a, malgrat us identifiqueu amb un certificat digital de la mare / pare / tutora legal.

Enllaç a la web de la PREINSCRIPCIÓ del Departament d’Educació

Per omplir la sol·licitud telemàtica us facilitem els codis de l’escola i de les llars d’infants:

Escola Puig de les Cadiretes: 17009138

Llar d’infants ‘El Niu’: 17005856

Llar d’infants ‘El Carrilet’: 17009576

🔊Píndoles multimèdia

Com has de fer la preinscripció escolar en línia

Com pots digitalitzar documents per als tràmits en línia

Ara toca emplenar la sol·licitud

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *