COMUNICAT FAMÍLIES

Benvolgudes famílies,
Us donem la benvinguda al nou curs escolar 2020-2021, previst d’iniciar presencialment dilluns, 14.09.20.
Enguany, la missió de l’equip docent del centre està orientada a assegurar el dret a una educació de qualitat als nostres alumnes, tot garantint alhora, el compliment de les mesures de seguretat i… Llegeix més»

SERVEI DE SUPORT EMOCIONAL I ACOMPANYAMENT PSICOPEDAGÒGIC

Benvolgudes famílies,

Els centres educatius d’educació infantil i primària del municipi disposen de diversos  serveis per atendre l’alumnat i les seves famílies, un d’ells el servei de suport emocional i acompanyament psicopedagògic. Aquest servei psicopedagògic  atén alumnat amb dificultats de gestió emocional i/o d’aprenentatge, derivats des de les tutories. La Regidoria d’Educació… Llegeix més»

PLATAFORMA EBIBLIO CATALUNYA

Benvolgudes famílies,
En motiu de la celebració de Sant Jordi 2020, les responsables de la Biblioteca Julià Cutiller de Llagostera ens presenten el servei de préstec de continguts digitals, a través de la plataforma eBiblio.
La plataforma eBiblio permet accedir gratuïtament a llibres, revistes, audiollibres, música i pel·lícules.
Atesa… Llegeix més»

PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ i MATRÍCULA Curs 2020-2021

Benvolgudes famílies,

En referència al període de preinscripció i matrícula curs 2020-2021, us informem que el calendari previst abans del confinament s’hagut d’ajornar en motiu de la crisi de salut pública.

El Departament d’Educació presentarà i desplegarà el nou calendari de preinscripció i matrícula curs 2020-2021 el… Llegeix més»