GUANYEM UN ESTIU LECTOR. LECXIT

Des del projecte LECXIT i l’escola ens proposem enriquir l’estiu, dels nens i nenes amb orientacions i activitats de lectura. Per fer-ho, convidem a les famílies a fer una sessió informativa virtual: A continuació trobareu una imatge interactiva amb l’explicació del funcionament del Kit lector i amb una sèrie de recomanacions i orientacions per a que les famílies puguin acompanyar als seus fills i filles en aquesta lectura d’estiu.

Versió en Castellà

CALENDARI CURS 2021-22

Benvolgudes famílies, ja podeu veure el calendari escolar del curs 2021-22. Està penjat a l’apartat del menú  ➡ Calendari del curs

CONVOCATÒRIA SUBVENCIONS CURS 2021-2022

👉👉👉 Informació en relació a la convocatòria  de subvencions per al curs 2021-22 que inclou els casals d‘estiu, el material i sortides escolars i les activitats extraescolars.

Termini: del 24 de maig al 13 de juny.

Per poder demanar alguna de les subvencions cal omplir els documents adjunts: