PATIS INCLUSIUS. CENTRE EN DANSA PER A LA INCLUSIÓ.

Aquest curs, dins del marc del programa Centres en Dansa per a la Inclusió, hem iniciat el projecte Patis Inclusius, una iniciativa que neix amb l’objectiu de fer del pati un espai de tothom i per a tothom.

Aquest gran projecte s’ha impulsat gràcies a una comissió mixta integrada per representants de:

  • La comissió de convivència i diversitat.

  • L’assemblea de representants d’alumnes.

  • Les famílies.

  • L’equip de Direcció.

Amb l’assessorament de la nostra dinamitzadora d’escola inclusiva, es va realitzar una diagnosi inicial i un llarg debat sobre les necessitats dels nostres espais lúdics, un procés de reflexió que continua actiu.

El nostre mur, la nostra identitat Les darreres setmanes hem volgut potenciar el sentiment de pertinença de tot l’alumnat d’Educació Primària. Per fer-ho, els vam proposar pintar el mur de la pista poliesportiva del pati. Prenent com a referència l’art abstracte de Joan Miró i la seva mirada innocent, els alumnes van debatre sobre quins colors, emocions i valors volien transmetre.

Després de recollir les propostes de tota l’escola, vam realitzar un taller d’art col·lectiu a la sureda, on cada alumne va plasmar el seu propi disseny. Finalment, el reconegut artista i muralista Erb Mon, pioner de la tècnica del paste up i referent internacional de l’art urbà vinculat a la integració social, ha estat l’encarregat de donar forma al disseny final fusionant les idees de tots els nens i nenes.

Us convidem a mirar el següent vídeo on es mostra tota l’evolució d’aquest emotiu projecte comunitari. Moltes gràcies a tots els qui ho heu fet possible!

#centresendansaperlainclusió

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut