“GRÀCIES PER LES BICIS”

Com tots ja sabeu, a l’àrea d’EF a partir de 4t curs els alumnes desenvolupem una unitat didàctica anual de BTT. Des del sector de pares del Consell escolar, es va fer la proposta de demanar a les famílies les bicicletes que queden petites als seus fills/es amb la voluntat de tenir bicicletes disponibles per  a aquells alumnes que no en tenen. Així mateix,  l’Ajuntament va oferir la possibilitat de recollir bicicletes en bon estat que es deixen a la deixalleria del municipi. Tot allò, més la col·laboració dels mestres del centre, que bé deixen les bicicletes que queden petites als seus fills,  o bé les seves pròpies han permès que al 3r trimestre hi hagi bicicletes per a tots els alumnes. A més,  ens ha permès deixar en préstec bicicletes a alumnes que encara no han tingut l’oportunitat d’aprendre.

Per tot això… Moltes gràcies a tots per les bicis!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *