BAPTISME DEL GOLF AL CLUB GOLF D’ARO MAS NOU

Un curs més hem pogut gaudir de l’experiència del baptisme de golf. Els nens i nenes de sisè van anar a practicar el seu “Swing” a les instal·lacions del Golf d’Aro; i de la mà d’en Joan i en Pedro. Va ser una diada fantàstica i molt engrescadora.

La Federació Catalana de Golf, compromesa amb la promoció i la iniciació de l’esport entre els més joves, aconsegueix que cada curs acadèmic més de 8.000 nens i nenes d’arreu de Catalunya, tinguin el seu primer contacte amb l’esport del golf i els beneficis que comporta la seva pràctica, tant físicament com a nivell psíquic, i sense sortir del seu propi centre escolar dins del marc del programa “El golf a les escoles”. La cloenda del programa consisteix en un baptisme a un golf de referència.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *