CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA

La nostra escola participa un curs més en el CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA, organitzat pel Departament d’Educació i la Fundació Enciclopèdia Catalana i dirigit a alumnes de tot Catalunya.

Dins de les activitats previstes, l’escola ha organitzat una fase de selecció dels alumnes de 4t, 5è i 6è nivell amb una fluïdesa lectora notable, que culmina en la Final de centre per escollir els nostres representants a la Fase comarcal del Certamen.

L’acte de la Final de centre es celebra el dia 1 de desembre de 2023 amb un jurat format per membres externs a l’escola, per decidir l’alumne/a de 2n i 3r cicle que representarà el centre a la Fase comarcal.

Els alumnes participants a la Final de centre són els següents:

• 2n cicle: Nayra Arévalo, Paula León, Clàudia Hernández, Jana Llach, Abril Casas, Ivet Quesada.
  • 3r cicle: Laia Bragulat, Leire Escobar, Marc Bragulat, Joana Riera, Elián García, Xènia Pérrez, Berta López, Adrià Vicens.

Els alumnes que representaran el centre a la Fase comarcal prevista de celebrar el mes de març a Girona, són els següents:

• 2n cicle: titular, Paula León / suplent, Jana Llach
  • 3r cicle: titular, Adrià Vicens / suplent, Marc Bragulat

Un any més, celebrem aquesta Festa de la Lectura Expressiva per donar rellevància a l’habilitat lectora, cabdal en l’aprenentatge de tots els àmbits curriculars.

Aquesta festa és al mateix temps, un reconeixement als alumnes que tot i està en procés d’adquisició de la competència lectora, llegeixen de forma excel·lent.