AJUTS INDIVIDUALS DE DESPLAÇAMENT (AIDs)

Benvolguda família,

Us informem que s’han publicat les Bases de la CONVOCATÒRIA D’AJUTS INDIVIDUALS DE DESPLAÇAMENT PER A L’ALUMNAT ESCOLARITZAT A LA COMARCA DEL GIRONÈS per al curs 2018/2019.

Pot sol·licitar aquest ajut l’alumnat que tingui el seu domicili com a mínim a 3 Km del centre escolar, quan aquest centre sigui el pertinent d’acord amb el mapa escolar.

Termini de presentació de sol·licituds:  fins al 14 de gener de 2019

O bé fins al 16 de gener al Consell Comarcal del Gironès, C. Riera de Mus,1, Girona

NOVETAT:   INSCRIPCIÓ ON-LINE

Instruccions per fer la inscripció:

Entrar a la web del Consell Comarcal

• Accedir a l’opció “Inscripció on-line”.
  • Per renovar un ajut del curs 17/18,  rebreu  SMS amb el Codi d’usuari, cal entrar-lo per carregar les dades existents. També el podeu venir a consultar a l’escola.
  • Per ser usuaris nous, es pot carregar un formulari d’inscripció on-line en blanc mitjançant l’opció “Alta nova”.
  • Una vegada validades les dades es descarregarà automàticament un arxiu PDF amb el model de sol·licitud omplert amb les dades que acabem d’entrar.
  • Aquest model de sol·licitud també es rebrà per correu electrònic com a comprovant que s’ha realitzat correctament el pas de validar les dades personals.
  • El model de sol·licitud omplert l’han d’imprimir, signar i fer segellar per l’entitat bancària (si escau), i presentar-lo al centre escolar.

Entrar les dades al formulari on-line no implica el tràmit de la sol·licitud, aquesta s’ha d’imprimir, signar i presentar-la al centre escolar.

Per més informació podeu adreçar-vos a la secretaria del centre o bé a la web de l’escola:

Atentament,

La direcció del centre

Llagostera, 14 de desembre de 2018

Per més informació podeu descarregar un document amb pdf. sobre les bases i la convocatòria.

Bases AIDs 18-19

CONVOCATÒRIA 18-19