I XERRADA “ELS VALORS I L’ESPORT”

Els alumnes de cicle superior i quart curs van participar ahir dimarts 12 de desembre de la Xerrada: Els valors i l’esport”. Cinc referents de l’esport català ens van explicar com l’esport i els seus valors els van ajudar al llarg de la seva vida. Tots ells van compartir amb nosaltres les seves experiències i una que altra anècdota. Va ser una tarda intensa en la qual vàrem escoltar diferents històries amb un mateix fil conductor l’esport i els seus valors.

Des de l’àrea d’educació física volem donar les gràcies a: Cisco Prat, tenista;  Miquel Castillo, Atleta;  Nuri Cusi, exfutbolista i  Xavi Garcia i Dídac Cortés com a entrenadors de Bàsquet del CB Llagostera, per la seva participació en aquesta xerrada. Gràcies per fer-ho possible.