PASSIN I VEGIN!!!!!!!!!!!

Per primer cop, obrim totalment les portes a les famílies de l’escola i ho fem amb tots els ets i uts: hem engalanat l’escola i posat fil a l’agulla dels nostres millors projectes per tal de mostrar-vos tot allò de nou que estem fent enguany.

Si us animeu i veniu a veure’ns, el proper DIVENDRES 23 DE FEBRER de les 15 a les 16:30 h, podreu passejar per l’escola i veure una mostra de les activitats més reexides de cada classe.

Així doncs, aquest serà el menú que hi trobareu:

Comunitat de Petits  P3, P4 i P5:

AMBIENTS D’APRENENTATGE:  Voleu disfressar-vos, pintar-vos la cara, crear les vostres produccions, fer de metges, vendre al mercat,…?

Comunitat de Mitjans  1r, 2n i 3r :

1r. MATEMÀTIQUES PER PENSAR “INNOVAMAT”: Juguem, manipulem i aprenem matemàtiques.

2n. L’ENIGMA DE LA TORRE : Ens ajudeu a resoldre’l entre tots plegats?

3r. PROPOSTA ARTÍSTICA: Coneixeu qui és la Yayoi Kusama? Sabeu quina relació hi ha entre les carbasses que collim al nostre hort i la Yayoi Kusama?

Comunitat de Grans:

4A i B. MISTERIS MATEMÀTICS: Teniu esperit d’investigadors/res i detectius?

4C. EL MAR: Us voleu capbussar en el nostre Projecte?

5A: OLIVES XANDRINES: Voleu fer un tastet d’olives de la nostra collita al costat de l’hort ?

ELS ANIMALS:  Us voleu apropar al nostre Projecte d’aula?

5B: WELCOME TO THE SHOW!!: Us atreviu a fer una performance amb nosaltres?

6è: SOM CUINERS/ES: Ja sabem com gestionar un restaurant. I vosaltres?

Projecte d’escola:

L’ESCOLA DELS MEUS SOMNIS:

Tot i que encara no hem acabat el procés, us convidem a mirar i gaudir dels nostres nous raconets…

Fem una escola més acollidora repensant els espais entre tots. Omplim de vida, de colors i d’emocions tots els racons de l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *