Concert de Nadal

L’últim dia abans de les vacances de Nadal ha estat molt especial. Amb molta emoció, il.lusió, entusiasme, ganes i dedicació vam fer la tradicional cantata nadalenca.
Us deixem aquí els vídeos del Concert de Nadal que ens ha filmat i editat la Rosa Preto.
Moltes gràcies pel… Llegeix més»

Christian Escribà

Bogeria a l’escola Pi d’en Xandri!! Hem rebut la visita del creatiu pastisser Christian Escribà, els nens i nenes de la Comunitat dels Grans han mostrat la seva vessant més artística i dolça.

Setmana cultural

Vine, vine que es crema la cuina! Hem donat el tret de sortida a la nostra setmana cultural dedicada a la cuina.

Colònies 4t!

Els nens i nenes de 4t de primària, els romans i els terrícoles, estem gaudint d’uns dies emocionants a Can Ribas. Tornarem als nostres orígens i ens convertirem en camperols! Compartirem bons moments amb els companys/es. Viurem moltes aventures de dia i de nit!!! Quina… Llegeix més»

Tema Setmana Cultural.

Aquest curs els nens i les nenes de l’escola Pi d’en Xandri treballarem el centre d’interès de la cuina per la nostra Setmana Cultural. Ha estat el tema més votat i ja estem posant fil a l’agulla! Portarem a terme activitats motivadores i sorprenents relacionades amb… Llegeix més»

VOTACIÓ SETMANA CULTURAL

Aquesta tarda hem fet primera ronda de votacions per escollir el tema que treballarem a tota l’escola per la nostra setmana cultural. Els tres temes finalistes han estat: el parc d’atraccions, videojocs i cuina. La propera setmana començarà la campanya!

Benvinguts i Benvingudes!

El matí ha estat emocionant a l’escola. Retrobaments, bona energia i cares contentes, il.lusió i abraçades. Les motxilles venen carregades d’amor, esperança, objectius i somnis entre d’altres.