Reconeixement a l’esforç dels infants de Parets per estalviar energia

L’acte de cloenda de la Marató RE-M, una iniciativa per conscienciar sobre l’estalvi energètic, s’ha celebrat amb èxit al Teatre Can Rajoler. Uns 150 infants juntament amb el seu professorat s’han reunit per compartir els resultats d’aquesta campanya, en la qual van participar les quatre escoles públiques i les tres escoles bressol del municipi.

Durant el passat mes de febrer, els nens i nenes van treballar activament en propostes d’estalvi energètic, les quals van ser implementades als seus centres educatius, aconseguint reduir el consum d’aigua, llum i gas.

La vicealcaldessa i regidora d’Educació, Casandra Garcia, ha expressat la satisfacció pel compromís dels centres educatius en aquesta iniciativa, destacant l’impacte positiu que té en la comunitat i el medi ambient. Per la seva part, Eloi Burriel, un dels fundadors del projecte, ha elogiat l’esforç i la implicació dels centres educatius, l’equip docent i l’Ajuntament en la lluita contra l’emergència climàtica.

L’acte de cloenda ha inclòs un espectacle d’improvisació a càrrec de Produccions El Gran Mogol, que amb humor ha tractat temes com la sequera, el canvi climàtic i l’estalvi energètic. Els reconeixements als representants dels centres educatius han posat el punt final a una jornada emocionant i inspiradora.

A través del perfil de Flickr de l’Ajuntament podeu reviure tots els moments d’aquesta jornada inoblidable.

240507 Final Marato REM web-81