Xerrada Quan el Pau Vila era Patro -Jaume Espona Casals-

Una escola plena d’història

L’escola Municipal Pau Vila iniciava la seva activitat educativa el curs escolar 1962-1963 en espais habilitats a les dependències on actualment es troba Ca n’Oms, com a centre de Batxillerat elemental de preparació per als exàmens finals al Instituto de Enseñanza Media Milà i Fontanals de Barcelona. L’any 1968 van començar les obres de l’edifici situat a l’avinguda Pedra del Diable que actualment acull l’escola, i el curs 1970-1971 els alumnes es traslladaven de manera definitiva al nou emplaçament.

Al llarg dels anys l’escola ha evolucionat superant els diferents canvis educatius, des del Batxillerat elemental fins a l’actual educació primària. Aquests canvis d’activitat docent s’han acompanyat d’ampliacions i modificacions a les instal·lacions per tal d’adaptar-les a les necessitats en funció de cadascuna d’aquestes etapes.

Aquest any celebrem el 60 aniversari. Us convidem a participar a la xarxa social d’instagram i etiquetar les fotografies que tingueu relacionades amb l’escola #vaiganaralpatro60 (tant antigues com actuals).

Tots formem part de l’escola i de la seva història. Gràcies per la vostra participació i col·laboració.

Fem escola!

Un passat inoblidable i un futur apassionant.