Canvi de data en la xerrada Viure amb entusiasme de Víctor Küppers

Per motius laborals i canvis en l’agenda de Víctor Küppers, la xerrada prevista pel dilluns 14 d’octubre a l’escola queda ajornada per l’endemà, dimarts 15 d’octubre a la mateixa hora. Us demanem comprensió en aquest canvi ja que el ponent, de reconegut prestigi professional, vindrà a l’escola Pau Vila de forma altruista. Totes les inscripcions que es van fer anteriorment continuen vigents i tenen la mateixa validesa. Demanem disculpes si alguna família es va apuntar pel dia 14 i ara no pot venir. En aquest cas, preguem que ens envieu un mail a xerradespauvila@gmail.com dient que us és impossible assistir a la xerrada. Si pel contrari, no us vau apuntar i la nova data us va bé, us convidem a fer la inscripció (està activa a la web).

Gràcies per la vostra comprensió,

Salutacions

La direcció del centre