Els alumnes de 4t representen contes pels fillols de P3

Els nens i les nenes de 4t han desenvolupat un petit projecte a partir d’un treball de llengua catalana sobre el diàleg teatral.

S’han organitzat en grups i han escollit contes populars coneguts pels alumnes de P3: en Patufet, la Caputxeta, la Rínxols d’Or i els tres porquets.

A classe han elaborat el text que després han escrit a l’aula d’informàtica. Han preparat les disfresses, han construit els decorats amb la col·laboració de les famílies i han fet els assajos.

Quan tot ha estat a punt han fet les representacions. Els fillols s’ho han passat d’allò més bé i tots plegats hem gaudit de l’activitat.
cf6 cf-3
cf-1 cf-2