VISITA DELCANYISSER

El dimarts dia 9 d’abril, dins les activitats de la setmana cultural, vam tenir la visita del Sr. Ramon, expert en l’art de treballar les canyes i fer canyissos ben resistents. El Sr. Ramon ens va ensenyar les eines que sempre havia utilitzat per treballar i ens va dir que algunes d’elles se les havia fet ell mateix, com és el cas del badador. Ara tots sabem que aquesta eina feta de fusta de carrasca serveix per badar les canyes en tres o quatre parts. També ens va fer una demostració de com es teixia un canyís fent-ne un de petit.

Tots els nens i nenes van fer-li preguntes sobre el seu ofici i ell les va respondre gratament. A més a més, el mestre canyisser, va acabar la seva demostració fent un flautí de canya per cadascun dels alumnes. Per tot això, la classe de la Pocurulla està molt contenta amb el Sr. Ramon, ell ja sap que sempre serà benvingut a l’escola Montsagre.