The tin foil man

Aquest tercer trimestre els alumnes de tercer i quart a Arts and Crafts han treballat l’escultura amb un material diferent i molt delicat, el paper d’alumini. Els alumnes havien de modelar una figura humana realitzant un gest o acció i per fer-ho van pensar quina posició volien esculpir i la van representar utilitzant un altre company de classe com a model. Després, van dibuixar el gest en un paper per tenir una primera representació del que més tard plasmarien amb el paper d’alumini. Un cop feta l’escultura la van enganxar a sobre d’un paper de color i van sortir al pati a buscar l’ombra que projectava la seva figura, la van dibuixar i finalment la van pintar de negre.

Aquest ha estat el resultat final:

Tot aquest treball ha estat inspirat per l’obra de l’escultor italià Alberto Giacometti: