Projecte Animalades

El dia 24 de novembre de 2020 als xiquets i xiquetes de la classe de 5è i 6è  de l’Escola Montsagre d’Horta de Sant Joan els van vindre a gravar de la Universitat de LLeida.

El motiu era que durant les últimes setmanes aquests alumnes van començar  un projecte anomenat Animalades. En aquest van investigar i descobrir moltes coses: primer van investigar que eren els productes de km0 , producte nacional i producte internacional, també van investigar les comarques i capitals de Catalunya i el que es cultiva a cada comarca, vam diferenciar les zones de la Catalunya humida i de la Catalunya seca.

D’aquesta investigació va sorgir el projecte Animalades. La Universitat de Lleida els va enviar un joc xulíssim anomenat Sobirania Alimentària en el qual tenien de ficar a prova els seus coneixements sobre les comarques.

Però el més emocionant de tot va ser que els van anar a gravar, s’ho van passar molt bé!!!

Julià Favà

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *