Jocs Florals 2018

La nostra escola ha participat en diferents categories dels Jocs Florals de Catalunya. Avui s’ha celebrat a Tortosa l’entrega de premis i reconeixements dels finalistes de les Terres de l’Ebre, els guanyadors i guanyadores passaran a les finals catalanes.

Un dels finalistes, en categoria de cicle inicial, ha estat Julià Fabà Roig, el seu escrit el podeu gaudir al vestíbul de l’escola.

Uns altres finalistes han estat els i les alumnes de 4t de primària, tota la classe va crear de forma conjunta el guió, la posada en escena, la verbalització del guió i la tria de les cançons d’acompanyament, juntament amb la seua tutora, la Miriam Miralles.

Finalment, a l’auditori Felip Pedrell de Tortosa, s’ha pogut sentir el nom de les produccions guanyadores; malauradament, no hem passat de la fase regional, però hem mantingut ben alt el nivell de la nostra comarca, la Terra Alta.

A continuació, unes quantes fotografies de la comitiva d’avui al certamen, i també finalment desvetllem la creació audiovisual de 4t que havia de romandre oculta per respectar les bases del concurs, fins a dia d’avui.

Gràcies també als familiars que ens han acompanyat en aquest matí.