FEM UNA VOLTA PER HORTA DE SANT JOAN?

Durant aquest últim trimestre, l’alumnat de la comunitat dels grans ha elaborat una guia turística digital. Per fer-la, els nens i nenes han treballat de manera globalitzada les tres llengües (català, castellà i anglès), l’art i l’àmbit digital.

El resultat final ha estat el següent:

1. Els Serveis d’Horta de Sant Joan: guia realitzada pels alumnes de 4t i 5è de primària, on trobareu informació de diferents establiments del poble.

2. Llocs d’interès d’Horta de Sant Joan: aquesta guia ha estat creada pels alumnes de 6è de primària. La informació que trobareu està relacionada amb els llocs d’interès de la població.