FEM DE PADRINS DE LECTURA

I COM HA ANAT EL PRIMER DIA ?

M’ ha agradat contar-li contes a l’Àlex.

Maria

Avui dia divendres, 21 de setembre vaig fer de padrina de lectura de la Lara . S’ha portat molt bé i ha posat molta atenció..

Èlia

M’ha semblat que Marc m’escolta pero li costa anar en mi.

M’ho he passat molt bé.

Aroa

M’ha semblat que la Lara estava molt tranquil.leta ì li he llegìt molts llibres.

Berta

A mi m´ha agradat fer de padrina de lectura de la Jorgina perquè m´escoltava i no feia soroll.

Ha sigut molt divertit.

Alba

A mi m´ha tocat en Sergi i ha sigut molt difícil de que mos fes cas però ha anat bé. No m´ha agradat molt.

Unai

Avui he fet de padrina de lectura de Sergi i  s`escapava tota la estona i al final hem aconseguit tranquil.litzar-lo una miqueta. No m’ha agradat molt

Irene

La meua opinió de padrí de lectura de la Nàdia és que m´ha agradat molt perquè m´ha escoltat  i sé que li han agradat els contes.

Julià

A mi m´ha agradat perquè m´escoltava, no me marxava correns, li agradaven els contes i se me portava molt bé.

Dídac

Avui divendres , 21 de setembre hem fet de padrins de lectura als de p3 i p4 . Jo li he fet a l´ Aroa . El primer divendres vam triar en qui aniríem. A mi m´ha anat molt bé i sobretot en ella.

Jana

Me s´ha portat molt bé i ha escoltat molt i és molt bona xiqueta i per mi és molt agradable

Àlex

Avui he fet de padrina de lectura a Guillem. M´ho he passat super bé perquè ha escoltat molt i li ha  agradat molt los contes que ha triat.

Andrea

Avui hem fet de padrins de lectura i m`ho he passat molt bé. M`ha tocat en Dídac de P3 i llegíem contes curts. M`ha agradat molt perquè llegim més bé en veu alta i els de P3 i P4 sabran llegir bé.

Ona