Excursió al Mas de Burot

Abans de marxar de vacances de Setmana Santa, les alumnes i els alumnes d’Infantil i de Primària van estar realitzant activitats relacionades amb el Mas de Burot, així com de la Setmana Cultural. La setmana va començar amb l’excursió al Mas de Burot. Aquí teniu algunes fotos on podreu veure el treball dels alumnes i algunes de les activitats que es van realitzar durant el dia.

Les petites i els petits de l’escola, van ser els primers en arribar al Mas, un cop allí, van realitzar diferents activitats, com averiguar com es vivia abans al Mas, conèixer el seu interior, fer un dibuix d’allò que els envoltava, aprendre a fer joguines amb el material de l’entorn i amb el que ens dona la natura, etc.

Al cap d’una estona van arribar les alumnes i els alumnes de primària, el primer que van fer va ser esmorzar i agafar forces per continuar el dia, ja que van fer una bona caminadeta fins arribar al Mas de Burot. Després es van començar a realitzar les activitats proposades, cada grup d’alumnes va treballar la vida a l’exterior i la vida a l’interior del Mas de Burot, també en diferents grups van crear un mas amb el material de l’entorn (pedres, pals, fulles…). Seguidament, vam fer una parada per dinar i després es va realitzar una gimcana per acabar de passar la tarda. Aquí en teniu una mostra d’algunes de les coses que vam fer!