ENS VISITA EL PICAPEDRER

El dia 11 d’abril de 2019 ens va visitar a l’escola un picapedrer anomenat Francesc Ferràs, va vindre perquè era la Setmana

Cultural dedicada al mas de Burot. En Francesc porta treballant dels 17 anys fins els 34.

Ens va ensenyar les eines que utilitzava en la seva feina: pic,mallet, topo, granadina, perpal, perpalina, martó i martells pneumàtics.

També ens va explicar  quines proteccions havia de portar: guants, ulleres i una màscara.

Finalment Francesc ens va regalar un cor de marbre fet per ell per a l’escola Montsagre. Ens va agradar molt l’explicació sobre el seu treball.

Laia i Aleix