D.E.N.I.P. de Cicle Superior

img_20170130_161520-1

img_20170203_144818

El D.E.N.I.P. o Dia Escolar de la No-violència i la Pau nosaltres , els de 6è, ens vam ajuntar amb els de 4t i 5è per treballar sobre una O.N.G (organització no governamental ). Aquesta, però, no era com les altres: es dedicava a fer el pallasso, i això literalment perquè es deia “Pallassos sense Fronteres” . Aquesta organització vol que a tots els països més pobres tinguin una alegria al menys una vegada perquè vegin la meravella  que és  somriure.

Vam fer fer grups de dos o tres persones i cada grup va investigar sobre un dels països que van anar Pallassos sense Fronteres aquest últim any. I finalment els vam localitzar al mapamundi i també vam investigar el per què van anar a la zona i no a una altra.

I per ja acabar, tots el nens de l’escola vam exposar els nostres treballs fets durant tot el dia i al final de tot vam ballar una cançó molt bonica dels amics.

Albert Fabregat Llombart

Pau Celma Vidal