Creant aliances amb l’entorn: Orta solidària

Només des de la col·laboració entre docents, escoles i entorn serem capaços d’afrontar els reptes que ens planteja el futur de l’educació. La clau és connectar el node de l’escola amb la resta de nodes que tenim al nostre voltant. Aquest repte no és nou, però ara és urgent”.

Aquestes paraules de Carlos Magro,  vicepresident de l’Associació Educación Abierta, ens fan reflexionar i pensar que l’escola necessita del seu entorn per a créixer i avançar, cal comptar amb tots els recursos de la vida, coneixe’ls  i incloure’ls en els diferents itineraris d’aprenentatge dels nostres infants.

La tarda del 14 de febrer, després de 3 mesos solidaris de recollida de taps, vam gaudir d’una jornada molt especial.

Gràcies a la Marta i el seu fill Nil, vam poder conèixer de ben a prop la malaltia de la Fibrosos Quística.

De la mà d’Orta Solidària , el nostre poble va posar el seu granet de sorra per a recollir diners per l’Associació de Fibrosis Quística,  i tot això ho vam poder compartir fent un taller de molinets amb els iaios i iaies de la LLar de jubilats.

Jornada Solidària

Gracies a tots , junts sempre SUMEM.

steam.cat