Causes of global warming

Els xiquets i les xiquetes de 3r estan participant, des del confinament, en un projecte Etwinning amb altres escoles d’Europa (Polònia, Turquia, Reus i Horta de Sant Joan). Una de les propostes cooperatives que hem fet ha estat dissenyar un mural amb les causes que produeixen l’escalfament global. Tots i totes es van esforçar molt per fer els seus dibuixos i de tots ells en van haver de triar un que formaria part del mural. En una de les imatges podreu veure el dibuix més votat. De totes maneres i per a què pugueu gaudir de tots els dissenys, us presentem a continuació les seues obres.