Setmana STEAM: El pati que volem!

Aquesta última setmana de trimestre tota l’escola hem estat ben enfeinades i enfeinats pensant com voldríem millorar els nostres patis.

Des dels més petits fins als més grans hem estat imaginant com seria el nostre pati amb tot allò que podríem afegir o si podríem arreglar elements que estan una mica envellits.

Hem posat molta imaginació i han sortit idees de tot tipus… Algunes més realistes i d’altres una mica esbojarrades. Però somiar és gratis! Volem posar una piscina, gronxadors, un balancí, matalassos per descansar, decoració perquè sigui més bonic, un rocòdrom, jardineres amb moltes plantetes… no se’ns acaben les idees!

I com que volem que pugueu veure les nostres maquetes i creacions us convidem el dijous 13 i divendres 14 d’abril a l’escola, de 15:00 a 17:00. Estarem encantades i encantats d’ensenyar-vos els nostres projectes! No us ho perdeu!

Us hi esperem!

Si cliqueu a la fotografia podreu veure un recull d’imatges d’aquests dies. RECORDA! Per veures les fotos has d’entrar amb el correu del teu fill/a de l’escola @isabelbesora.cat