La mascota de la biblioteca

Us presentem la mascota de la biblioteca, és una girafa.

La idea de tenir una mascota per la nostra biblioteca sorgeix el curs passat (2021-2022) on,  a partir d’un concurs de dibuix, tot l’alumnat de l’escola va participar en l’elecció d’aquesta. Després d’unes votacions, la mascota escollida va ser la girafa de l’Alejandro Torres.

Arran d’aquest dibuix es va fer una versió petita de la girafa que es troba dins la biblioteca escolar acompanyant-nos en cada lectura.

Enguany tot l’alumnat ha de decidir quin nom li posem a la nostra mascota. Hem anat fent petites votacions fins a quedar 9 opcions de nom que les famílies acabaran de decidir (les opcions a escollir es recullen en un eBando). De cara als Jocs Florals ja tindrem nom. Estem segurs que el nom escollit per la girafa li encantarà!

Com a novetat, s’ha creat una versió més gran de la girafa que té la funció de bústia de suggeriments. L’alumnat de 2n, 3r, 4t, 5è i 6è han fet ús d’aquesta bústia per demanar quins llibres volen per la biblioteca de l’escola.

Alguns d’aquests suggeriments són: llibres de l’Anna Kadabra, d’Amanda Black, d’Isadora Moon, còmics de Marvel i anime, Ninja Kid, Marcus Pocus i de Disney en català.