FESTIVAL DE NADAL 2023

A 25 de desembre “Fum, fum, fum”! Ja ha tornat a passar un any i acabem el 2023… I això vol dir que s’acosten els temps de les neules, els torrons, el tió, els Reis Mags… i sobretot de les nadales.

I això també vol dir que hem pogut tornar a gaudir del nostre “Festival de Nadal”. De nou, totes les famílies heu acompanyat als vostres petits i petites en aquesta jornada tan bonica.

Sempre es barregen moments de nervis i il·lusió abans de pujar a l’escenari per recitar els poemes i cantar les nadales que ja feia dies que practicàvem, però les ganes de veure a les nostres famílies allí amb nosaltres preval per davant de tot i ho hem fet genial!

Us deixem els vídeos dels diferents festivals perquè els pugueu disfrutar tots junts en família aquestes festes.

Us recordem  que per poder visualitzar-los heu d’entrar-hi amb el correu del vostre fill/a, ja que l’accés és restringit als usuaris de l’escola “@isabelbesora.cat”

Tot l’alumnat, mestres i comunitat educativa de l’escola Isabel Besora us desitgem molt Bones Festes!