4t ANEM A L’AMPOLLA

El dijous 23 de novembre l’alumnat de 4t vam anar a visitar el Consorci d’Aigües de Tarragona, que es troba a la població de l’Ampolla. Allí hem après que és el lloc on es capta, es tracta i es distribueix l’aigua potable a ajuntaments i indústries de la província de Tarragona.

Ja sabem que és molt important no malgastar l’aigua però allí ens han ajudat a conscienciar-nos una mica més a seguir-ho fent.

Ah, i molt important! Ens han remarcat que podem beure aigua de l’aixeta perfectament, ja que és totalment potable i així, a més a més, evitem utilitzar tants envasos de plàstic, els quals provoquen molta contaminació per al nostre planeta.

Si voleu veure unes quantes fotografies d’aquest dia sols cal que cliqueu a la següent imatge. Recordeu que cal entrar amb el correu de l’alumnat (xxx@isabelbesora.cat) per tal de poder visualitzar-ho.

I sobretot, no malgasteu aigua!