SESSIONS DE RACONS OBERTES A LES FAMÍLIES

Aquest curs, des de l’escola, ens hem proposat ampliar el coneixement que les famílies teniu del treball pedagògic que realitzem amb els vostres fills i filles.

Hem pensat que un bon punt de partida serien els racons, dels quals sempre us hem parlat a les reunions d’inici de curs, però potser us faltava informació per poder acabar de tenir una idea més clara del que representen.

És per això que la setmana del 6 al 10 de març vam programar sessions obertes a l’hora de racons per a totes aquelles famílies que volguéssiu o poguéssiu assistir.

Heu pogut observar la dinàmica que es crea en aquestes sessions encaminades a millorar l’autonomia, la comprensió, la recerca, l’observació, el treball manipulatiu, la socialització…

Des de l’escola estem molt satisfets de l’interès mostrat per tots vosaltres i de com han transcorregut aquestes sessions.

Volem també felicitar els alumnes perquè han col·laborat d’allò més per fer entenedor el treball .

La nostra intenció és continuar mostrant-vos altres projectes que duem a terme i que serviran per a què us feu una millor idea de la tasca educativa a la nostra escola.