Relleu a la Junta de l’AFA

Aquest mes de juliol s’ha materialitzat el relleu a la Junta de l’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA).

Al llarg dels darrers cursos s’ha mantingut la Presidència i la Tresoreria a càrrec de la Gisela Asensio i l’Eva Fernández, respectivament, amb la col·laboració d’altres famílies en diferents comissions de treball.

Agafen el relleu l’Ayelén Seras, a la Presidència, l’Amanda Quintas, a la Secretaria, i l’Alfons Nonell, a la Tresoreria.

El passat 7 de juliol es fa formalitzar el canvi, amb una reunió entre les juntes entrant i sortint i l’equip directiu. Es va produir d’una manera força relaxada i amb l’ànim de continuar amb la feina feta, sempre mirant de millorar la implicació de més famílies.

Des de l’Equip Directiu volem agrair a la Junta sortint la feina feta durant els darrers anys i la bona entesa que hi ha hagut. A la Junta entrant li agraïm el pas endavant i la seva implicació amb la comunitat educativa, així com l’encoratgem a seguir treballant pel nostre alumnat, ja que tant des de les famílies com l’escola, volem el millor per als nostres infants i, treballant colze amb colze, ho aconseguim.