Participem al Certamen de Lectura en Veu Alta

El passat dimarts 6 de març, l’alumne Guillem Pujadas Moral de 6è  va representar l’escola en els quarts de final del XIV Certamen de Lectura en Veu Alta de la nostra zona educativa al Teatre El Patronat de La Garriga.

Concursava en la categoria “Grumets Verds”  , específica per als alumnes del cicle superior de primària. En total, van pujar a l’escenari a llegir els textos seleccionats 55 alumnes de 17 centres de Primària i Secundària de la nostra zona.

D’aquestes lectures en públic n’havien de sortir els guanyadors i guanyadores que representaran la nostra zona en les semifinals que  tindran lloc a l’Auditori Caixa Fòrum de Barcelona el dia 3 de maig.

La competició va ser molt renyida, es notava l’esforç i la implicació, també en algun moment,  els nervis que fan males passades.

El jurat estava format per Anna Amador, directora de la Biblioteca Municipal Núria Albó de La Garriga, Eva Maresme, inspectora del Departament d’Ensenyament  i Josep Vila, assessor de Llengua i Interculturalitat del Servei Educatiu Vallès Oriental IV.

No vam poder passar a la següent ronda, però volem donar les gràcies a en Guillem per la preparació i la feina feta.

En la categoria Tropa de Corsaris dos exalumnes de la nostra escola,  que ara estan fent segon cicle d’ESO a l’Institut Vil·la Romana, van aconseguir passar a les Semifinals. Felicitem en Miquel Castillo i l’Anila Padrós, germana del Pau de 3r A.

https://photos.app.goo.gl/XcjEiDF2k63PVY6L2 aquest és l’enllaç a l’àlbum de fotos