L’ESCOLA EN TEMPS DE CONFINAMENT

Durant les setmanes que portem de confinament, l’escola ha seguit funcionant, com ja sabeu, des de casa. Us hem anat donant orientacions a cadascun dels nivelles de l’escola, però volem explicar-vos una mica més com ens organitzem, com estem funcionant.

És per aquest motiu que us hem preparat una infografia amb elements interactius (cliqueu sobre la imatge per accedir-hi). Esperem que us sigui d’utilitat.

Cuideu-vos!

1. Carina Pareras

Moltes gràcies per el suport que doneu als nostres fills i filles.

Molts records per tots, i gràcies per la feina que feu.

Fins aviat.

1. Ivanlly lora

Definitivamente la experiencia que he tenido con esta escuela es muy buena gracias por su esfuerzo y dedicación desde la administracion hasta el profesorado muchas gracias, y cualquier cosa que pueda hacer como padre para ayudarlos estoy disponible.